Limgroup Cup 2014-2015 van start

6 september 2014

Op 9 september a.s. gaat de beloftencompetitie, de Limgroup Cup 2014-2015, weer van start.

Deze onderlinge competitie, die op initiatief van Wittenhorst in het seizoen 2013-2014 van start ging is een onderlinge voetbalcompetitie voor beloftenteams, waaraan RKsv Wittenhorst, sv Venray, sv Deurne en vv Gemert deelnemen. De Limgroup Cup heef tot doel jonge talentvolle spelers in de leeftijd van 16 tot 21 jaar te ondersteunen en tegen leeftijdsgenoten op hoog niveau ervaring op te laten doen.

Initiatiefnemer Rob Vissers, Bestuurslid Technische Zaken: “De eerste editie van de Limgroup Cup was een groot succes en alle deelnemende verenigingen willen ook dit jaar weer graag deelnemen. We zijn blij dat we ook dit seizoen weer jonge senioren in teamverband kunnen laten voetballen, waarmee ze beter worden voorbereid op de overstap richting de selectie van RKsv Wittenhorst”.

De nieuwe coach van het “jong Oranje Team” dit seizoen is Davy Beerens, de assistenttrainer van Wittenhorst 1.

Het volgende programma geldt voor dinsdag 9 september:

20.00 uur             sv Deurne – sv Venray (veld 3)

20.00 uur             vv Gemert – RKsv Wittenhorst (veld 4)

De selectie voor de eerste confrontatie tegen vv Gemert, 9 september bestaat uit de volgende spelers: Gijs Gooren, Stef Tissen, Ritchie Gruntjens, Rene van Rengs, Will Spreeuwenberg, Joos Deenen, Jereno v.d.Ven, Jelle Houben, Tom Aarts, Luc van Osch, Nilis Schatorje, Jordi Geurts, Joost van Rensch, Jimmy Janssen. Het is mogelijk dat hier nog 1 of 2 spelers aan toegevoegd worden.

RKsv Wittenhorst wenst alle deelnemers een interessante en leerzame competitie.

Het totale wedstrijdprogramma Limgroup Cup 2014-2015 tref je hier