Voorbeschouwing Wittenhorst-BSV Limburgia en selectie

25 januari 2014

Beste sportvrienden,

Verliezen is nooit leuk, maar vooral de manier waarop, maakt de teleurstelling van afgelopen weekend alleen maar groter. Na een achterstand wisten we ons knap terug te knokken, en kregen we zelfs kansen om misschien wel de verdiende punten mee naar Horst te nemen. Hoe zuur is het dan als je tegenstander vlak voor tijd de winnende maakt? Heel zuur, gezien de stilte na afloop in het kleedlokaal.  Met lege handen werd er teruggegaan naar Horst.

Gezien het vertoonde spel, met name in de tweede helft, moet er vooral vooruitgekeken worden.  Er werd naar behoren gevoetbald, wat ons een positief gevoel moet geven naar de volgende wedstrijden toe.  Als we allemaal de neuzen in dezelfde richting steken, en dat kunnen we, dan komen de punten vanzelf.

Aanstaande zondag komt BSV Limburgia op bezoek, nog bekend van de heenwedstrijd. Deze hectische wedstrijd eindigde in 1-1, waarbij er van alles gebeurde. Zo viel er een rode kaart en werd er een penalty gemist.
 De gasten zullen aanstaande zondag, mede door een aantal nederlagen, alles op alles zetten om de 3 punten mee te nemen uit Horst. Aan ons is het dus zaak om de punten hier te houden, om hierdoor weer aansluiting te zoeken naar boven en te vertrekken uit de onderste regionen.

We gaan er vanuit dat er ook komende zondag weer genoeg supporters zijn die ons zullen steunen. De zogenoemde ‘twaalfde man’ kan ons net dat extra zetje geven om de wedstrijd over de streep te trekken.

Tot Zondag!!

Rob Zanders

Selectie

Wittenhorst 1 - BSV Limburgia 1 - zondag 26 januari, 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Rob Joosten, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Marc van Rens, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur sportpark.