Voorbeschouwing Wittenhorst-SSS'18 en selectie

10 september 2015

Beste sportvrienden!

De kop is eraf! Afgelopen zaterdagavond stond de eerste competitiewedstrijd tegen de eeuwige rivaal SV Venray op het programma. Het werd uiteindelijk een échte derby, niet altijd met goed voetbal, maar verder zat er alles in: beleving, wil om te winnen en er werden felle duels uitgevochten. Al met al kunnen we tevreden zijn met het resultaat. Over de eerste helft gezien was Venray de bovenliggende partij en speelden we zelf initiatiefloos, wat terecht resulteerde in een 1-0 ruststand.

De 2e helft hebben we ons als team knap hersteld en zelf het initiatief naar ons toegetrokken. SV Venray werd meer en meer teruggedrongen en dit resulteerde terecht in de gelijkmaker na een mooie aanval over verschillende schijven. Nadat Venray met 10 man kwam te staan, lag er misschien nog meer in het verschiet, maar deze wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar en die kwam er na een hectische slotfase dan ook niet meer.

We kunnen al met al tevreden zijn over het vertoonde spel in de 2e helft en dit biedt perspectief voor de komende wedstrijden.

A.s. zaterdag 12 sept. (aanvang wedstrijd 18.00 uur) staat er wederom een boeiende wedstrijd op het programma, wanneer SSS’18 uit Overloon naar sportpark Ter Horst komt.

Onze tegenstander is het seizoen vooralsnog prima gestart met opvallend goede resultaten in het bekertoernooi en de knappe zege van afgelopen zondag in eigen huis tegen SC Susteren. We treffen zaterdag een ploeg in vorm met veel fysieke kracht en lengte, we weten dus wat ons te wachten staat. Wij gaan deze wedstrijd na het resultaat van afgelopen zaterdag met veel vertrouwen tegemoet en hopen dat vele supporters ons komen aanmoedigen.

Laat het een mooie pot worden en zorg dat je van de partij bent!

Tot zaterdag op sportpark Ter Horst!

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selectie

Tom Aarts, Kevin van Asten, Denny Bongers, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Marc van Rens,  Dirk Scheres, Jeffrey Spee, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 16.45 uur.