Voorspel wedstrijden Oranjeleeuwinnen en win!

10 juli 2023

Het WK staat weer voor de deur van onze Oranjeleeuwinnen. Vanaf 20 juli zullen ze hun beste beentje voor zetten in Australiƫ en Nieuw-Zeeland. Met Dominique Janssen, ooit een jeugdspeler bij onze club en nu een trotse ambassadeur, wordt dit WK toch wel extra speciaal. Vorige week hebben de dames nog getraind in Horst voor de vriendschappelijke wedstrijd tegen Belgiƫ, die ze met maar liefst 5-0 hebben gewonnen. Dat belooft veel goeds. Daarom willen we een kleine pool organiseren voor alle poulewedstrijden van de dames. Wie kan de juiste standen voorspellen? Doe mee en maak kans op fantastische prijzen!

Als club zijn we trots op het vrouwenvoetbal en willen we graag een nog prominentere plaats geven aan meiden- en vrouwenvoetbal in de regio. Onze eigen vrouwen zijn afgelopen seizoen kampioen geworden in de 2e klasse en zullen volgend seizoen uitkomen in de eerste klasse. Naast onze samenwerking met Sparta '18 uit Sevenum, hebben we ook de handen ineengeslagen met GFC '33 om het vrouwenvoetbal te versterken. En vanaf het nieuwe seizoen zal er een nieuw vrouwenteam actief zijn in Horst: Vrouwen 30+. Laten we dus allemaal onze dames zoveel mogelijk aanmoedigen en meedoen met deze pool.

Laten we samen genieten van het WK en onze Oranjeleeuwinnen naar de overwinning juichen!

Deel jouw voorspelling!

Spelregels

• Alleen leden van Wittenhorst kunnen meedoen
  • Je mag maar eenmaal scores inzenden