Website Wittenhorst krijgt eerste update van 2023

26 januari 2023

De club blijft groeien, de online aanwezigheid draagt daar ook aan bij. Zowel op sociale media als deze website delen we steevast de verhalen van onze club en haar leden. We willen deze informatie zo goed en mooi mogelijk met jou blijven delen. Daarom hebben we samen met Forwart de eerste aanpassingen van 2023 gedaan om dit te verbeteren.

Wist je dat er meer dan 250 artikelen per jaar verschijnen op deze website? Daar zijn we erg trots op natuurlijk. Wil je niet steeds naar de website hiervoor, maar wel op de hoogte blijven? We hebben een maandelijkse nieuwsbrief waar we nieuws, activiteiten en webshopacties met je delen. Vergeet je dan niet om aan te melden.

Enkele zaken die aangescherpt zijn:

• De zoekfunctie is verbeterd. Makkelijker te gebruiken en deze geeft betere resultaten weer. Nu de club groeit is het zinvol om informatie makkelijker voor handen te hebben, een goede zoekfunctie draagt daar aan bij.
  • De gebruiksvriendelijkheid om door de website te navigeren is verbeterd, zaken zijn bijvoorbeeld beter aanklikbaar, zoals de titels van artikelen en afbeeldingen op de homepage. Ook op de website willen we het bezoek zo aangenaam mogelijk maken voor iedereen. Wist je bijvoorbeeld dat we het inschrijfformulier op de website volledig Arabisch gemaakt hebben?
  • De mooie afbeeldingen bovenaan op de homepage worden nu willekeurig ingeladen zodat ze allemaal evenveel aandacht krijgen. Deze functie en animatie werkt nu ook fijner op mobieltjes.
  • Voor het merk Wittenhorst is het belangrijk dat het eenduidig uitgedragen wordt, we hebben nu een speciale  Huisstijl pagina. Download daar altijd het juiste Wittenhorst-logo.
  • Een goed werkende mobiele website hoort bij onze mobiele levensstijl. We hebben verschillende zaken hiervoor verbeterd, waaronder het nieuwsoverzicht. Je kunt nu een stuk sneller nieuws lezen onderweg.
  • Je kunt nu makkelijker bij Nieuwsartikelen naar het volgende en vorige artikel toe in plaats van steeds terug naar het overzicht te gaan. Scheelt weer tijd.
  • Afbeeldingen zijn nu aan de achterkant beter doorzoekbaar, zodat we veel makkelijker relevantere plaatjes bij artikelen kunnen plaatsen. Als het goed is was dit je al opgevallen dat je minder sportpark foto's bij artikelen ziet.
  • We gaan in artikelen vaker links aanmaken zodat je makkelijker andere gedeeltes van de website ontdekt. Bijvoorbeeld de links van het nieuwsovericht of huisstijl in dit artikel.
  • Verder verschillende foutjes en problemen zijn opgelost die her en der op de website voorkwamen.

Mocht je zelf tegen dingen aanlopen of heb je een goed idee voor onze club hoe we onze zichtbaarheid online of de werking van onze website kunnen verbeteren? Stuur dan vooral een mail naar onze Communicatie Commissie. Die pakken dit samen met je op.