Week van de scheidsrechter

30 september 2023

Tijdens "De Week van de Scheidsrechter" van 30 september tot 8 oktober vieren we de onmisbare rol van (assistent-)scheidsrechters in het Nederlandse voetbal! Laten we allemaal onze waardering tonen voor hun inzet en passie met mooie gebaren, zoals een cadeau of een dankwoord. Zonder scheidsrechter, geen wedstrijden. Zo simpel is het eigenlijk.

Vandaag, 30 september, start de week van de scheidsrechter. Een week waarbij vanuit diverse hoeken de waardering voor scheidsrechters wordt uitgesproken. Bij Wittenhorst lopen er in het weekend natuurlijk ook veel scheidsrechters rond. De ene fluit een keer per jaar een wedstrijd, de ander fluit er twee in een weekend. We zijn blij met elke scheidsrechter en willen ze hartelijk bedankten voor hun inzet. Top!

Eerste wedstrijd van Geert als scheidsrechter
Geert heeft zaterdag bij JO11-4 zijn eerste wedstrijd gefloten. Geert is speler van het G-team geweest en gaf aan graag vrijwilliger te willen blijven. Mooi dat dit op deze manier kan.