Wijzigingen trainingsprogramma dinsdag 9 september

6 september 2014

Aanstaande dinsdag 9 september zijn, er net als vorig seizoen, op Sportpark Ter Horst de wedstrijden om de Limgroup Cup. Hierdoor is het trainingsprogramma enigszins gewijzigd. We verzoeken iedereen die op die dagen een training heeft rekening te houden met een gewijzigde veld- en lokaalindeling. Voor alle wedstrijddata van de Limgroup Cup, zie schema

De komende maanden zal de Limgroup Cup telkens op de 2e dinsdag van de maand plaatsvinden. Dit zal tijdens de eerste seizoenshelft 3 keer voorkomen, ook in 2015 zijn er drie speeldata. Het is zeer positief dat er steeds meer te doen is op het sportpark Ter Horst. Dit betekent echter ook dat we wat vaker een organisatorische uitdaging hebben en aanspraak moeten maken op de flexibiliteit van de kaderleden en spelers. Vanuit de organisatie proberen we op die momenten zo goed mogelijk met de beschikbare ruimte om te gaan en jullie tijdig te informeren over eventuele wijzigingen.

We vertrouwen op jullie medewerking en begrip.

Olaf Terpstra

Bestuurslid Organisatorische zaken