Wittenhorst 1 en O23-1 dit weekend (periode)kampioen?

15 november 2022

Aanstaande zaterdag en zondag belooft een waar spektakel te worden. Wittenhorst 1 en O23-1 maken kans om (periode)kampioen te worden. O23-1 speelt zaterdag om 14:30 tegen De Valk in Valkenswaard. Wittenhorst 1 speelt aanstaande zondag uit tegen EHC/Heuts 1 om 14:30 in Hoensbroek. We doen verslag van de wedstrijden via ons Twitter-kanaal.

Wittenhorst 1 gaat voor periodekampioenschap

Wittenhorst 1 staat nu bovenaan. Met nog 1 wedstrijd deze periode is het erg spannend in de bovenste regionen van 1e klasse C. Ze moeten aanstaande zondag minimaal gelijkspelen (het doelsaldo spreekt in Horster voordeel) om Venlosche Boys achter zich te laten.  We hopen dat de heren hun beste voetbalbeentje voor zetten en met de periodetitel terug naar Horst komen.

Wittenhorst O23-1 gaat voor promotie naar Divisie 3

O23-1 heeft nu 24 punten met nog vier wedstrijden te spelen in Divisie 4. Het team moet zaterdag met minimaal 3 punten thuiskomen en SV Someren moet verliezen of gelijk spelen tegen Deurne om kampioen te worden. De vorige wedstrijd tegen De Valk was 4-0 voor onze jongens. Als O23-1 kampioen wordt promoveert het team naar Divisie 3. Zaterdag om half 8 weten we of het ze gelukt is. Een ware prestatie!

Warm onthaal in kantine. Kom ook!

We hopen dat beide teams doorzetten en dat ze allebei (periode)kampioen worden. We willen ze in de kantine warm onthalen en willen jou daarvoor uitnodigen.

• Zaterdag ben je van harte welkom vanaf 19:30 om O23-1 te feliciteren
  • Zondag ben je van harte welkom vanaf 17:30. Wittenhorst O23-1 én Wittenhorst 1 zullen dan beide warm onthaald worden. We zorgen voor een DJ zodat het een groot feest mag worden.

Zien we jou zaterdag en/of zondag op het sportpark?