Wittenhorst blijft overeind

4 november 2012

De regen was meer dan troef tijdens de wedstrijd Wittenhorst-HVCH. Goed voetbal was dan ook niet mogelijk. In de eerste helft was HVCH wat sterker, maar Wittenhorst kreeg toch enkele mogelijkheden. Na de rust toen het zonnetje gelukkig scheen kwam ook de thuisclub beter aan voetballen toe. Het kwam in de 54e min. aan de leidding via een mooie aanval over veel schijven. Het was Bram Rubie die fraai afrondde, 1-0.

Een ongelukkig moment van Tom Zanders leverde hem de 2e gele kaart op (hands van dichtbij). HVCH rook mogelijkheden. Een fel offensief was het antwoord. Maar doordat de gehele ploeg knokte voor een goed resultaat was het voor de Brabanders heel moeilijk om een echte kans te creëren.

Wittenhorst kon dan ook juichend het speelveld verlaten. Door de diverse resultaten staan de oranjemannen op een keurige 2e plek met slechts één punt achterstand.

Wittenhorst 2 behaalde een tafeltennisuitslag tegen Blerick 2. Een regelmatige 9-1 overwinnijg was het resultaat op een verzwakt team uit Blerick.