Wittenhorst boekt noodzakelijke zege

30 november 2014

Het in nood verekerende Someren probeerde tegen Wittenhorst thuis de volle winst te veroveren. De ploeg zat duidelijk in de maag met de twee grote nederlagen. Wittenhorst kon ook al met gemengde gevoelens terugkijken. Daarom werd er een stevige pot verwacht.

In de eerste helft was het Someren dat over het algemeen de beste kansen had. Eenmaal de bal tegen de lat en eenmaal werd de bal van de doellijn weggehaald. Maar het spel was bij Wittenhorst toch beter verzorgd. De rust bleef dan ook op 0-0 steken.

Na de pauze direct een feller Wittenhorst dat snel een forcing wilde maken. Dit kwam er dan ook. In de 2e min. werd een corner door Daan Verlijsdonk fraai voor het doel gebracht en daar stond de kopgrage Bart Spreeuwenberg die snoeihard binnenkopte, 0-1. Wittenhorst kreeg wat het wilde. In het verdere verloop kwam Someren wel met de goede bedoelingen aan bod, maar de achterhoede van Wittenhorst stond steeds op de goede plek. De bevrijdende 2-0 viel maar niet, daarom bleef het toch spannend. Pas in de laatste minuut kon invaller Willem Heijnen uit een snelle uitbraak de verlossende treffer binnenschieten en dat betekende de verdiende overwinning.

Wittenhorst 2 - SSS'18 2    0-0

Onze reserves konden het verschil tegen SSS'18 2 niet maken, daardoor wippen ze niet over deze tegenstander heen. Het werd eigenlijk een bloedeloze 0-0 met weinig hoogtepunten.

MVC'19 2 - Wittenhorst 3   1-2

Wittenhorst 3 heeft met 1-2 gewonnen van MVC'19 2. Door hard te werken tegen deze stugge tegenstander werd de nodige overwinning behaald. He gelijke spel van nr. 2 zorgt dat het verschil nog maar twee punten is. Op naar Venlo waar wij volgende week de laatste wedstrijd voor de winter spelen.

Roggel VR1  - Wittenhorst VR1   2-1

Ook deze wedstrijd werd helaas met minimale cijfers verloren. Ze waren wel superieur maar de punten blijven in Roggel.