Wittenhorst en DESO scoren niet

17 mei 2015

Het eerste treffen in de nacompetitie voor promotie naar de Hoofdklasse tussen Wittenhorst en DESO uit Oss is geeindigd in een op papier  oninteressante 0-0. Maar dit was het niet. In een gelijkopgaande wedstrijd waren de kansen weliswaar niet groot, maar het spel, inzet en beleving was wel groot. Als je achteraf toch een ploeg met de beste mogelijkheden moet aanwijzén dan heeft de thuisclub een streepje voor. Met name Rob Zanders werd schitterend enkele malen voor de doelman gezet, maar de bal wilde er gewoonweg niet in.

Met deze uitslag reist Wittenhorst komende pinkstermaandag naar Oss om de alles beslissende wedstrijd te spelen. De winnaar hiervan zal bijna met zekerheid de finaleronde moeten spelen tegen Beerse Boys.

Wittenhorst 3 kon met het beter nemen van de strafschoppen Erp 3 verslaan en gaat nu over naar de tweede ronde.