Wittenhorst even niet bij de les

21 april 2013

De kraker in 1D is voor  Wittenhorst uiteindelijk in mineur geëindigd. Bekkerveld strafte in de 9e en 11e minuut twee persoonlijke fouten genadeloos af.

Het begin was voor Wittenhorst nog hoopgevend. Met 2 corners binnen één minuut gaf dit toch wel hoop, totdat een foutieve pass de inleiding was van de openingstreffer. De 2-0 die spoedig hierna viel was een domper voor de oranjemannen.

Pas na de rust kwam Wittenhorst wat beter in de wedstrijd. Het fysiek sterke Bekkerveld met een degelijke achterhoede gaf weinig weg. Invaller Bram Rubie kon daarentegen toen de 3-0 was gevallen wat terugdoen. Een mooi schot was voor de doelman te machtig, 3-1.

Een verdiende overwinning voor Bekkerveld dat hiermee weer koploper is met 2 punten voorsprong op Wittenhorst. De competitie is nog niet afgelopen. Iedere wedstrijd kan de zaken weer anders doen maken.

Zie voor verslag onder Wedstrijden senioren - verslag