Wittenhorst F1 ongeslagen kampioen in de hoofdklasse

15 december 2012

Nadat de competitie begonnen wordt op 1 september met een gelijkspel tegen Venlosche Boys F1 begon Wittenhorst F1 aan een opmerkelijke reeks overwinningen. Dit resulteerde al snel in een hoge ranking, maar de wedstrijd tegen Sportclub Irene F1 op 17 november jongstleden die gewonnen werd met 2-1, zorgde ervoor dat Wittenhorst F1 ongeslagen kampioen kon worden. Dit gebeurde in een spannende wedstrijd op 15 december thuis tegen Venray F1.

Nadat Venray de eerste helft redelijk naar zijn hand kon zetten met een ruststand van 3-1, kwam Wittenhorst in de tweede helft pas echt op gang. De eindstand 4-3 was dan ook meer dan verdiend. Wittenhorst F1 ongeslagen kampioen in de hoofdklasse, klasse!

Spelers: Jop Brugman, Jens Camps, Raf Hermans, Siem Jenniskens, Jens Jenniskens, Jens van Kempen, Sjeffrie Swinkels, Nick Verdellen en Jesse Verrijth. Staf: Sander Brugman, Ronald Verrijth, Joost Deenen en Jimmy Lucassen