Wittenhorst op alle fronten afgetroefd

25 mei 2015

De uitwedstrijd in Oss tegen DESO is voor Wittenhorst tot een anticlimax uitgelopen. Alles wat maar mis kon gaan gebeurde dan ook. Na de eerste treffer reeds in de 3e min. na een onoverzichtelijk moment kwam in de 20ste min. wel de grootste tegenvaller. De scheidsrechter gaf tot verrassing voor vriend en vijand rood aan Kevin van Asten na een duel met zijn opponent. Een gele prent zou gekunnen hebben. Een grote domper voor de ploeg die daar verder in de wedstrijd niet mee uit de voeten kon.

DESO kwam snel op 2-0, maar Wittenhorst kon middels een benutte directe vrije trap van Daan Verlijsdonk op 2-1 komen. Maar met een numerieke minderheid wist de ploeg uit Oss wel raad. Op slag van rust werd het toch nog 3-1.

Na de pauze kon DESO heel makkelijk uitlopen naar de uiteindelijk 5-1 uitslag. Wittenhorst had er toch iets beters van willen maken, maar het zat de ploeg niet mee. De competitie én het toetje is nu over na een geweldige competitie. Na de zomer gaan we met nieuw elan verder.

Wittenhorst 3

Wittenhorst 3 speelde uit tegen Avanti'31 2 voor de eerste wedstrijd in de 2e ronde. Het werd een keurige 0-2 overwinning. Komende zondag wordt de return in Horst gespeeld. Mannen, veel succes!