Wittenhorst recht de rug in tweede helft

12 oktober 2014

In de belangrijke wedstrijd tegen Wilhelmina'08 kreeg de thuisclub slechts in de beginase een dot van een kans door een uitstekende kopbal, welke door de doelman met een evenzo prachtige actie kon pareren. In het verdere verloop was het Wilhelmina'08 dat het  spelbeeld bepaalde. Met veel agressie en bezieling kreeg de thuisclub het moeilijk. Zeker toen de scheidsrechter een te snel gegeven vrije trap toekende, welke door Nick Bronzwaer koelbloedig en hard werd binnengeschoten, 0-1. In het verdere verloop had Wittenhorst niet veel in te brengen. Het speelde te lankmoedig en zonder overtuiging.

Na de pauze een veel feller en gemotiveerder Wittenhorst dat op jacht ging voor de gelijkmaker. Na enkele doelpogingen kreeg het in de 74ste min. een penalty toegekend wegens het trekken aan een speler. Bram Rubie verzilverde dit buitenkansje, 1-1. Wittenhorst rook meer en kreeg in de 85e min. de beloning. Een fraaie aanval via Bram Rubie belandde de bal voor de geheel vrijstaande Lars Blenckers. Hij haalde verwoestend uit en Wittenhorst kwam op voorsprong, 2-1. In de spannende slotfase bleef Wittenhorst overeind en kon een prachtige overwinning behalen.

Wittenhorst 2-Venray 3  1-2

Een erg matig opererend Wittenhorst leed een pijnlijke nederlaag. De koplopers konden geheel niet overtuigen en Venray proiteerde hier gretig van. Het zal toch anders moeten.

Spcl. Irene 3-Wittenhorst 3  1-2

Wittenhorst 3 blijft het gewoon goed doen. Door de fraaie winst op Spcl. Irene 3 bezet het 3e elftal zelfs een keurige 2de plaats op de ranglijst. Mannen we gaan gewoon door.

Brevendia VR1-Wittenhorst VR1   6-4

Zelf 4 doelpunten maken en toch verliezen. Dit overkwam Wittenhorst VR1. Het moet toch een leuke wedstrijd geweest zijn. Met deze 4 gemaakte doelpunten moeten we toch verder kunnen.