Wittenhorst verliest geflatteerd

23 november 2014

Met 3-0 verliezen geeft vaak aan dat het een kansloze nederlaag is, echter als de oranjemannen vanaf het begin beter bij de les waren was het voor SV Meerssen veel moeilijker geweest. Twee domme tegendoelpunten in de beginfase - overigens ook wat ongelukkig - en dan is het uiterst moeilijk om de zaken nog een ander aanzien te geven.

Onze achterhoede, normaal een hechte defensie, kon deze zondag niet overtuigen. Verder was de aansluiting naar de voorhoede ook al geen sterk punt. Bovendien gaf de voorhoede veelal niet thuis. Kortom het was geen gelukkige voetbalmiddag voor Wittenhorst. De bezoekers konden wel heel makkelijk een overwinning boeken. Wittenhorst was veelal niet de mindere, maar SV Meerssen was veel koelbloediger in het benutten van de kansen. Een terechte nederlaag derhalve.

Heeswijk 2-Wittenhorst 2  1-3

Onze reserves konden weer eens een overwinning behalen. In Heeswijk met 3-1 winnen is toch wel goede uitslag. Mogelijk dat weer inspiratie geeft om het vervolg goed af te sluiten.

Wittenhorst 3-Swalmen 2. 1-5

Wittenhorst 3 heeft verloren van Swalmen in een wedstrijd waarin alles tegen zat en niks wilde lukken. Snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd om aansluiting bij de top te behouden.

Wittenhorst VR 1-Leveroy VR1.  1-7

Een kansloze nederlaag voor onze dames. Niet opgeven, volgende week is weer een nieuwe wedstrijd.