Wittenhorst verzuimt te voetballen

23 februari 2014

Na de goede verrichtingen verleden week was het tegen DESO uiterst pover wat Wittenhorst liet zien. De bezoekers kregen alle gelegenheid om het spelletje te maken. Het initiatief was enorm. Gek dat Wittenhorst voor rust toch de beste kansen kreeg. Een bloedeloze 0-0 met de rust.

Na de pauze eigenlijk hetzelfde: DESO maakte het spel en Wittenhorst loerde op de counter. Veel spelers van Wittenhorst gaven deze middag helaas niet thuis. Het was wachten op het doelpunt voor DESO. Niet zonder geluk verdween een schot via een Wittenhorst-been in het doel, 0-1. Onfortuinlijk dat wel, maar zeer verdiend.

Het slotoffensief van Wittenhorst kwam tekort om de dreigende nederlaag te voorkomen. Alleen in de laatste minuut was er even dreiging, maar de bal viel net verkeerd.

Wittenhorst 2 kon thuis de kater van een week eerder wegpoetsen door een 5-2 zege op Rhode 2. Nu blijft het gewoon aanklampen.

Het 3de elftal won de uitwedstrijd tegen het laaggeplaatste HVV Helmond makkelijk en neemt in de klassering een mooie supplaats in.