14 december 19.00 uur: Danny Makkelie bij Wittenhorst

11 december 2012

In 2012 ontving RKsv Wittenhorst de Fair Play Certificering van de KNVB uit handen van scheidsrechter Betaald Voetbal van de KNVB, Danny Makkelie

In het kader van deze award vindt op vrijdag 14 december in onze kantine een spelregelavond plaats onder leiding van deze zelfde Danny Makkelie.  Een mooie avond voor alle voetballers uit de regio om je spelregelkennis te testen en kennis te maken met een scheidsrechter die wekelijks wedstrijden fluit op nationaal en Europees niveau. Een interessante gesprekspartner voor een leuke, leerzame avond die uiteindelijk een winnaar zal opleveren.

Hoewel deze avond gericht op de spelregelquiz is het ook een goed moment om met elkaar stil te staan bij het motto “ Zonder Respect Geen Voetbal”,  dat in deze dagen natuurlijk erg actueel is naar aanleiding van het voorval bij de SC Buitenboys. Danny Makkelie maakt als scheidsrechter wekelijks mee hoe lastig het is om een wedstrijd in de juiste banen te leiden, zeker als zich dingen voordoen die niet door de beugel kunnen. RKsv Wittenhorst wil hiermee graag regionaal het voortouw nemen om het respect voor de arbitrale leiding nog eens extra te belichten.

Je bent van harte welkom a.s. vrijdag vanaf 19.00 uur. We rekenen op een grote opkomst! Wil je deze avond bijwonen, geef je dan snel even op bij Rob Alaerds, via robalaerds@live.nl.