25 januari: Koersdag 2014

10 januari 2014

Jaarlijks organiseert RKsv Wittenhorst tijdens de winterstop een “Koersdag” voor alle kaderleden van de jeugdopleiding.De Koersdag 2014 staat gepland voor zaterdag 25 januari a.s.

Deze Koersdag staat, naast een presentatie van het recent geintroduceerde Speler-volgsysteem Talento, o.a.  in het teken van de samenwerking met VVV. Roger Bongaerts, Hoofd Opleiding van VVV Venlo, presenteert de visie en strategie ten aanzien van de VVV-samenwerkingsclubs. Tevens wordt invulling gegeven aan een interessante praktijksessie onder leiding van Richard Kleuskens en Roger Bongaerts.

De aanwezigheid van de genodigden wordt zeer op prijs gesteld omdat we wij deze dag ook zien in het licht van saamhorigheid, immers, met elkaar vormen wij de vereniging en met elkaar dragen wij tot de voortschrijdende ontwikkeling van de jeugdopleiding van RKsv Wittenhorst. Wij nodigen u daarom van harte uit om tijdens deze Koersdag aanwezig te zijn!

Wij verzoeken de genodigden om de aan- of afmelding voor 18 januari a.s. door te geven aan Jack Reijnders, bereikbaar via jackreijnders@rksv-wittenhorst.nl.

Programma:

08.45 - 09.00 uur

Ontvangst met koffie en vlaai

09.00 uur

Opening door Rob Vissers, bestuurslid voetbaltechnische Zaken

09.05 uur

Toelichting status voetbaltechnisch beleid RKsv Wittenhorst

09.15 uur

Presentatie Spelervolgsysteem door Talento

10.00 uur

Presentatie visie en strategie VVV Samenwerkingsclubs door Roger Bongaerts, Hoofd Opleidingen VVV

10.45 uur