4-Skills voetbaldagen in de vakanties

6 februari 2023

Bij 4-Skills herkennen en erkennen ze ieder kind, ongeacht niveau, karaktereigenschappen, achtergrond en afkomst. Dat is het grote doel, waarin het niet uitmaakt waar je woont of geboren bent; eenieder is even belangrijk en even mooi. De sterk opgeleide trainers, zeker ook op pedagogisch vlak, doen er alles aan om deze boodschap en visie ook in de praktijk direct toe te passen tijdens alle activiteiten die ze verzorgen. Onze club werkt graag samen met 4-Skills en stellen onze velden graag ter beschikking. De carnavalsvakantie en meivakantie komen er aan en 4-Skills organiseert weer onvergetelijke voetbaldagen voor iedereen van 5-15 jaar. Door hieraan mee te doen stimuleer je het talent van jouw zoon of dochter, maar sponsor je ook onze club.

Voetbal is de grootste sport in de wereld. Over de hele wereld wordt er getraind en wedstrijden gespeeld en komt 1x per 4 jaar de wereld samen tijdens het Wereld Kampioenschap. Hoe mooi is het dan, om al die verschillende stijlen en grootheden te zien spelen. Hoe gaaf om te zien dat ook met een andere stijl van voetbal grote successen behaald kunnen worden. Na het WK 2022 voor 4-Skills de grote reden, om aan al deze mooie stijlen en grootheden volle aandacht te geven.

5 dagen van 09:45 tot 15:00 staan er op de planning. Elke dag wordt er een continent helemaal in de schijnwerpers gezet. Er wordt deze dag in de specifieke stijl van dit continent getraind. Aan het eind van de dag wordt er afgesloten met een 4v4 toernooi, waarbij de landen van dit continent tegen elkaar uit komen. Naast voetbal wordt er elke dag ook een andere sport gespeeld waar dat continent groot in is. Zo doen de deelnemers ook weer andere ervaringen en spelplezier op naast alle voetbaltrainingen en andere voetbalactiviteiten gedurende deze dag. Deze sporten zullen in wedstrijdvorm aangeboden worden.

• 23 februari: Zuid-Amerika: Extra sport deze dag: Voetgolf/ Voetvolley
  • 24 februari: Afrika: Extra sport deze dag: Atletiek
  • 26 april: Noord-Amerika: Extra sport deze dag: Baseball/ Honkbal
  • 27 april: Europa: Extra sport deze dag: Volleybal
  • 28 april: Azië en Oceanië: Extra sport deze dag: Hockey

Kosten 1 dag: 49,98 euro

Kosten 2 dagen: 89,98 euro (10% korting)

Kosten 3 dagen: 119,98 euro (20% korting)

Kosten 4 dagen: 144,98 euro (27,5% korting)

Kosten 5 dagen: 164,98 euro (34% korting)

Voor wie zijn deze 4-Skills activiteiten?

Ben jij tussen de  en 15 jaar? Dan kan jij je opgeven voor dit 4-Skills spektakel, ook als je geen lid bent van de club. Je kunt je alleen of met anderen opgeven, zelfs ook met je hele team voor een geweldige trainingskamp samen. De groepen worden ingedeeld op basis van leeftijd, niveau en persoonlijke verzoeken. Aanpassingen gedurende de voetbaldagen kunnen gemaakt worden, maar altijd in overleg met het kind en de ouders.

Voor elke leeftijdscategorie zijn de voetbaldagen van 10.00u tot 15.00u met gratis mogelijkheid voor opvang tot 16.30u wanneer nodig. Leeftijden worden zoveel mogelijk bij elkaar ingedeeld, afhankelijk van verzoeken en eventuele niveauverschillen. Dit is altijd afhankelijk van het aantal deelnemers en daarin de leeftijdsverdeling.

Als jouw kind voor de eerste keer mee doet aan de 4-Skills voetbaldagen en hij/zij vindt het niet leuk (genoeg) en wil eerder naar huis dan ontvang je het inschrijfgeld terug van de niet afgemaakte dagen. Voor jou als ouder een stuk extra zekerheid en voor jouw kind een prettig idee dat hij/zij het kan proberen zonder risico.

Wat mag je verwachten van de 4-Skills activiteiten?

• Nieuw uitdagend en variërend programma van 10.00u – 15.00u binnen een nieuw thema; ‘One World, One Goal’;
  • Individuele, persoonlijke aandacht van gediplomeerde en ervaren trainers;
  • Veilig en betrouwbaar klimaat;
  • Gaaf 4-Skills voetbalshirt;
  • Elke dag onbeperkt fruit/ drinken bij de zelf meegebrachte lunch (vanwege allergieën);
  • Kans op het winnen van mooie medailles bij de verschillende activiteiten;
  • Gave beker voor iedere deelnemer bij het afsluiten van het kamp;
  • Gratis opvang mogelijk met leuke activiteiten tot 16.30u;
  • Ontzettend veel plezier met een onvergetelijke ervaring en veel persoonlijke groei;

Hierbij de link voor meer informatie: https://www.4-skills.nl/programmas/4-skills-voetbaldagen/ of wil je direct inschrijven bij Wittenhorst.