Aanmelden nieuwe leden JO6/7

8 augustus 2022

Vanaf komend seizoen zal de JO6/7 gaan deelnemen aan een echte competitie. Hier zullen verschillende verenigingen rondom Horst aan deelnemen, denk aan GFC’33 / Lottum / Sparta’18 / Melderslo / Hegelsom.

Dit vereist voor ons als club natuurlijk een behoorlijke planning (i.p.v. onderlinge wedstrijdjes op ons eigen park zullen we nu ‘op bezoek’ bij de tegenstander gaan). Planningtechnisch en organisatorisch een behoorlijke verandering.

Om het een en ander in goede banen te leiden zullen we een definitief aantal teams op moeten geven aan de competitieleiding. Dit moeten we uiterlijk 17 augustus doorgeven.

Voor aanmeldingen na deze datum kunnen we geen garantie geven dat je zoon/dochter ook kan deelnemen aan de competitie. Trainen is sowieso wel mogelijk. In de winterstop zal er een nieuwe competitieronde worden opgezet en zullen we ook weer met meer teams deel kunnen nemen.

Wilt je zoon of dochter zich nog aanmelden? Dat kan uiteraard via de site: https://www.rksv-wittenhorst.nl/contact/lid-worden

Hopelijk zien we jullie zoon/dochter dan binnenkort genieten op de voetbalvelden.

Voor eventuele vragen, neem gerust contact op met Michel Vonk (michelvonk@rksv-wittenhorst.nl) of Leo Backus (leobackus@rksv-wittenhorst.nl)