Aanmelden themasessie met bestuur: Energie

10 december 2022

Beste leden en vrijwilligers,

Zoals eerder aangegeven zijn we als bestuur voornemens om ongeveer eenmaal per kwartaal een themasessie te organiseren waarbij leden en bestuur in gesprek gaan over actuele thema's die ons als club aangaan. Het doel hiervan is om vanuit meer invalshoeken ideeën te genereren hoe als club om te gaan met diverse (lastige) vraagstukken.

Op maandag 12 december van 20:00 uur tot 21:00 uur staat de eerstvolgende sessie op de agenda met als thema: Energie.

Energie is tegenwoordig een van de meest besproken thema's op verjaardagen, op het werk en natuurlijk langs de zijlijn bij Wittenhorst. Ook binnen het bestuur wordt er geen vergadering overgeslagen zonder gesproken te hebben over hoe om te gaan met de ontwikkelingen van de energieprijzen en natuurlijk de impact voor ons als voetbalvereniging.

Een echt thema wat dus de hele club aangaat en daarom een mooi thema om samen met leden en vrijwilligers te bespreken op maandag 12 december 2022 om 20:00 uur in de kantine.

Meld je aan door onderstaand formulier in te vullen: