Algemene Jaarvergadering 2013

3 oktober 2013

Op maandag 30 september vond de Algemene Jaarvergadering 2013 plaats in de kantine van RKsv Wittenhorst.

Nadat voorzitter Ton Hagens de vergadering opende werd eerst een minuut stilte gevraagd voor alle mensen die Wittenhorst een warm hart toedroegen en ons in het afgelopen jaar zijn ontvallen, waaronder recent Leo Cox.

Vervolgens werden de agendapunten doorgenomen, o.a. de toelichting op de financiële huishouding van RKsv Wittenhorst.

Na de pauze werden de kandidaat-bestuursleden, Olaf Terpstra en Leon Litjens, definitief gekozen in het hoofdbestuur. Ger Hesen werd herkozen als bestuurslid en van Rob Alaerds werd afscheid genomen. Wij wensen de gekozen/herkozen bestuursleden veel succes en danken Rob Alaerds voor zijn inzet als bestuurslid.

Bestuur_Leon_Olaf.jpg

Bestuursleden: Olaf terpstra en Leon Litjens

Daarna was het tijd om over te gaan tot het benoemen van de Ereleden, te weten:

Ere-lid_Thei_Ernst_kl.jpg

Erelid Thei Ernst

Ere-lid_Jan_Sieben_kl.jpg

Erelid Joep Vervuurt

Ere-lid_Joep_Vervuurtt_kl.jpg

Erelid Jan Siebers

Vervolgens werden de vele jubilarissen van RKsv Wittenhorst in het zonnetje gezet:

25 jaar lid:

Frank Melief, Eric Jacobs, Helmut Boumanns, Marcel van Kuyck, Mark van Meyel en Henri Hendrix

40 jaar lid:

Wim Moorman, Jack Reijnders, John Lemmen, Huub Cox, John van der Sterren en Johan Janssen

50 jaar lid:

Frans Smits en Frans Wijnhoven

60 jaar lid:

Jan Hesen

65 jaar lid:

Ger Everaerts en Mart Wismans, die helaas niet aanwezig konden zijn.

Namens alle leden van RKsv Wittenhorst wensen we de ereleden en jubilarissen van harte proficiat. Onderstaand een aantal foto’s van de  jubilarissen:

25jr_Frank_melief.jpg

Frank Melief,  25 jaar lid