Alle activiteiten lente/zomer 2023 op ons sportpark

11 maart 2023

Het seizoen na de winterstop is alweer in volle gang. Veel teams zijn weer hard aan het knokken voor de punten. Naast plezier op het veld is plezier naast het veld ook belangrijk. Daarom zijn er veel activiteiten op het sportpark de komende periode tot het einde van het seizoen. Zet ze alvast in jouw agenda.

• Heb je alle sportplaatjes nog niet bij elkaar? Op zaterdag 25 en zaterdag 11 maart kun je bij Riet in de kantine de allerlaatste plaatjes krijgen om jouw album alsnog compleet te krijgen.
  • Genieten van voetbal doe je samen. Hoe beter dan onder het genot van een speciaalbiertje op de zondag. Doe mee met de bierproeverij op 12 maart. Opgeven kan tot en met 25 februari.
  • Kom gezellig klaverjassen op vrijdag 17 maart. Vanaf 20:00 in de kantine, opgeven kan bij Leo v d Bekerom op 06-51408692 of leovandenbekerom@hotmail.com.
  • Kom ons G-team 13 mei aanmoedigen op het Funstars G-toernooi. Onze club organiseert samen met het muziekfestival Funpop een speciaal 8 tegen 8 toernooi. Kom je ook kijken?
  • Zaterdag 20 en zondag 21 mei is het laatste weekend van het seizoen 2022/2023. Op de club is dit weekend weer groot feest. Meer informatie volgt spoedig. Houd de posters op het sportpark en de website in de gaten.
  • Op vrijdag 2 juni is in het Parkhotel de jaarlijkse vrijwilligersavond. Een speciale avond voor alle vrijwilligers om ze te bedanken voor hun onuitputtelijke inzet afgelopen seizoen. Een enorm gezellige avond waar iedereen met een hart voor onze club bij elkaar komt. Thema en tijden volgen spoedig.
  • Zaterdag 10 juni is de tweede editie van het Guus Janssen Voetbaltoernooi. Aanmelden voor de editie 2023 is mogelijk vanaf 3 april. Dit jaar zal er extra aandacht zijn voor #GedraagOw.
  • Net voor de start van het nieuwe seizoen is het jaarlijkse Dirk Marcellis O10 Tournament. Veel betaald voetbal clubs (BVO) brengen dan hun bezoek aan ons sportpark. Het kijken waard!

De club bruist. Er is zoveel te doen. Hopelijk zit er wat tussen voor jou. Wil je makkelijker alle nieuws en activiteiten ontvangen van de club? Meld je dan aan voor de  Wittenhorst-nieuwsbrief.