Alle Mini F kanjers zijn kampioenen!

20 november 2013

Dat waren de gevleugelde woorden van coordinator Christel Lemmen toen ze sprak over het  slotevenement van de Mini F pupillen. Want wat is het ieder jaar weer een voetbalfeest om de jongste leden van RKsv Wittenhorst onbevangen aan de slag te zien.

Natuurlijk was er een aantal prijzen te verdelen afgelopen zaterdag. Zo was er allereerst de spannende strijd om het kampioenschap tussen Nederland en Portugal, dat pas op de laatste dag kon worden beslist. Omdat Portugal gelijk speelde en Nederland de wedstrijd winnend afsloot werd de uiteindelijke winnaar: Nederland

Daarna volgde de strijd om de Penalty Bokaal tussen de finalisten Sieb Timmermans en Fleur Swinkels. Na een aantal prima penalty’s besliste Sieb de strijd in zijn voordeel door de bal prachtig in de hoek te plaatsen.

Na de afrondende feestelijkheden in de kantine alweer het einde van de eerste seizoenshelft voor de kanjers van de Mini F. We kijken al weer uit naar de tweede seizoenshelft. Voor deze tweede seizoenshelft is er nog ruimte voor nieuwe jongens en meisjes, die ook graag willen graag voetballen. Voor meer informatie kun je terecht bij Christel Lemmen ( edwinenchristel@live.nl)

Aan de ouders van de Mini F kanjers het verzoek om de onderstaande evenementen in de agenda te noteren. Aanvullende informatie is of zal worden verstrekt door de coordinator en/of de teamleiders.

Vrijdag 29 november:

Sint Nikolaas bezoekt de Mini F en F spelers en speelsters. De Goedheiligman heeft laten weten dat hij samen met zijn Pieten rond de klok van 18.30 de kantine zal bezoeken. Alle ouders en kinderen worden verwacht rond 18.00 uur. De avond duurt tot ca. 19.30 uur.

Maandag 30 december:

Dan vindt traditiegetrouw de Voetbalspellen-dag plaats in de Berkel.

Zaterdag 11 januari 2014: Super Saturday

’s Ochtends wordt een fantastische foto-speurtocht georganiseerd.

mini_F_slot_1.jpg

mini_F_slot_3.jpg