Voorbeschouwing Sparta'25 - Wittenhorst en selectie

21 november 2013

Afgelopen zondag hebben we onze eerste overwinning van het seizoen geboekt. Een overwinning die niet met het mooiste voetbal werd behaald, maar er werd wel een teamprestatie neergezet. We begonnen goed en scherp aan de wedstrijd, wat al snel resulteerde in een 1-0 voorsprong. De tweede helft hadden we het een stuk lastiger, maar met een goede mentale instelling wisten we toch de overwinning uit het vuur te slepen, mede door een mooie goal een kwartier voor tijd. Jammer dat we na de 2-0 nog een goal tegen kregen, maar desondanks was de eerste overwinning een feit. Hopelijk is deze overwinning de basis voor een goed vervolg in de competitie.

De eerstvolgende wedstrijd is komende zondag uit tegen Sparta’25. Deze inhaalwedstrijd werd twee weken geleden ‘s-morgens vroeg nog afgelast vanwege het slechte weer. Vorig seizoen had Sparta’25 het, net als Wittenhorst in het begin van het seizoen, erg lastig. Sparta’25 wist hier uiteindelijk uit te komen en aan ons de taak om dit ook te bewerkstelligen. De twee wedstrijden tegen Sparta’25 wist Wittenhorst vorig seizoen beide keren om te zetten in een kleine overwinning, 2-1 en 3-2. De teams zullen aan elkaar gewaagd zijn, maar wij zullen er alles aan doen om opnieuw een overwinning te behalen.

De steun van de supporters doet ons altijd goed en ik hoop dan ook dat jullie erbij zijn komende zondag in Beek en Donk.

Tot zondag!

Tom Zanders

Selectie

Sparta'25 1 - Wittenhorst 1 - zondag 24 november 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Tom van Bergen, Lars Blenckers, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 12.00 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.30 uur ING-bank.