Boost Your Club: VVV-Venlo - Jong Ajax

28 oktober 2021

RKsv Wittenhorst gaat, in samenwerking met VVV-Venlo, gebruik maken van het platform Boost Your Club. Dit houdt in dat je via een speciale link kaarten kunt bestellen voor thuiswedstrijden van VVV-Venlo, waarna een gedeelte van het aankoopbedrag terugvloeit naar Wittenhorst.

Hoe gaat dit in zijn werking?

Bestel je kaarten voor VVV-Venlo - Jong Ajax via deze link: Kaarten | VVV-Venlo.

Als club gaan we proberen te sparen voor een Playstation5. Deze wordt geplaatst in de kantine, waarna onze leden hiervan gebruik kunnen maken. Ieder kaartje dat via bovenstaande link wordt gekocht, draagt bij aan het uiteindelijke doel om de Playstation aan te kunnen schaffen. Koop dus steeds je kaartje voor de thuiswedstrijden van VVV-Venlo via de website van Wittenhorst, dan draag jij je steentje bij aan ons doel: een Playstation5 in de kantine van Wittenhorst!