Burgerschapsmarkt Dendron College groot succes

20 september 2022

Dinsdagmiddag 20 september was Wittenhorst weer vertegenwoordigd op de burgerschapsmarkt van het Dendron College. Leerlingen van het Dendron College konden tijdens deze middag zich weer inschrijven bij tal van organisaties voor het vervullen van hun verplichte maatschappelijke stage uren.

De stand van Wittenhorst, bemand door Henk van de vrijwilligerscommissie en Michel van voetbaltechnische/organisatorische zaken,  stond vol in de belangstelling van veel leerlingen.

In totaal kon Wittenhorst liefst 73 (!) namen noteren bij de uiteenlopende vrijwilligersactiviteiten van onze vereniging. Favoriet waren vooral de vrijwilligersfuncties als hulptrainer bij de JO6 t/m JO10. Echter gaan ook diverse Dendron leerlingen zich inzetten bij de Berkeldag, de Kidsclubdag, het Dirk Marcellis Tournament, het mini F toernooi op 22 oktober, de oliebollenactie  en de voetbalquiz.

Wittenhorst is blij met de grote belangstelling vanuit de leerlingen van het Dendron College voor de talrijke vrijwilligersactiviteiten binnen onze vereniging. Er zal dan ook dankbaar gebruikgemaakt worden van het aanbod.