Businessclub RKsv Wittenhorst op bezoek bij AZ

17 april 2014

Zondag 13 april jl. heeft de Businessclub RKsv Wittenhorst een bezoek gebracht aan AZ Alkmaar. Een uitgelezen kans om deze dag met elkaar op pad te gaan en elkaar beter te leren kennen. Naast de Businessclubleden waren er ook potentiele nieuwe kandidaten in het gezelschap. In Alkmaar werd het gezelschap begeleid door onze Horster ambassadeur in Alkmaarse dienst: Dirk Marcellis, samen met zijn vrouw Sandra.

20140413AZ_4_van_6.JPG

De opkomst was hoog, met maar liefst 48 personen die samen meer dan 40 bedrijven vertegenwoordigden, ging het gezelschap op pad. Tijdens de reis stelde elk lid zichzelf voor en gaf aan waarom het bedrijf de verbinding heeft of zoekt met Wittenhorst. In het AFAS stadion werd in de business lounge gezamenlijk genoten van een lunch om vervolgens de wedstrijd AZ-NEC te aanschouwen.

20140413AZ_7_van_1.JPG

De wedstrijd was helaas matig qua spel maar de kansen die AZ kreeg waren toch wel van formaat en amusant. Een eindstand van 1-1 was dan ook het resultaat.

20140413AZ_1_van_6.JPG

Na de match werd er na-geborreld en was er volop de gelegenheid om contacten uit te wisselen. Samenwerken en verbinden, het strategisch thema van Wittenhorst, werd deze dag uitstekend uitgedragen.

AZ-Wittenhorst-9065.jpg

AZ-Wittenhorst-9075.jpg

De commissie Commerciele Zaken dankt alle Businessclubleden en haar introducés voor de  interessante, maar vooral leuke dag in Alkmaar. In het bijzonder gaat onze dank uit naar gastheer Dirk Marcellis en zijn vrouw Sandra.

Namens de Commissie

Commerciële Zaken RKsv Wittenhorst