Corona maatregelen per 1 september 2021

6 september 2021

De aankondigde versoepelingen van de coronamaatregelen hebben ook gevolgen voor Wittenhorst. De volgende richtlijnen zijn per 1 september van toepassing:

Jeugd:

• Sporten in groepsverband is toegestaan.
  • Wedstrijden zijn toegestaan. Het gaat zowel om wedstrijden onderling als wedstrijden tegen andere clubs.
  • Publiek bij wedstrijden en trainingen is toegestaan. Publiek heeft een vaste plek op 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Kleedlokalen en douches zijn weer geopend en mogen gebruikt worden. Uiteraard nog wel met inachtneming van de basismaatregelen, denk bijvoorbeeld aan de 1,5 meter afstand.
  • Ouders die kinderen vervoeren voor de wedstrijden vragen wij een mondkapje te dragen in de auto.

Volwassenen:

• Volwassenen mogen weer sporten in groepen.
  • Kleedkamers en douches zijn open en mogen gebruikt worden. Uiteraard nog wel met inachtneming van de basismaatregelen, denk bijvoorbeeld aan de 1,5 meter afstand.

Sportkantine en terras:

• De kantine is weer geopend tijdens wedstrijden en trainingen.
  • Een vaste zitplaats is verplicht, dit mag ook een zitplaats aan de bar zijn.
  • Aan een tafel mogen maximaal 4 mensen zitten, zij houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Bezoekers houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Het kantinepersoneel is verplicht om bezoekers te vragen zich te registreren en vooraf een gezondheidscheck te doen.
  • Zelfbediening is toegestaan.
  • Entertainment is niet toegestaan.

Mocht je vragen hebben over de gevolgen van de versoepelingen, dan kun je contact opnemen met trainer, leider of coördinator.