Cursus verenigingsscheidsrechters van start

24 februari 2023

Scheidsrechtersvereniging Horst Venray start met een nieuwe opleiding voor verenigingsscheidsrechters. Met Trefhove, naast ons sportpark, als locatie voor bijeenkomsten en stagewedstrijden. De opleiding heeft als doel om naast nieuwe scheidsrechters op te leiden ook bestaande scheidsrechters met nog meer plezier en vertrouwen te laten fluiten. Je zult enkele bijeenkomsten bijwonen, stagewedstrijden doen en er is een deel online. De eerste cursusdag is al op 27 februari. Daarna zijn 27 maart en 24 april de volgende cursusdata. In samenspraak met de (nieuwe) scheidsrechters zullen de definitieve vastgelegd worden. Je wordt verwacht vanaf 19:30 op de Wittenbrugweg 7 en om 22:00 zal de avond afgesloten worden.

Wil jij eens ontdekken of scheidsrechter zijn iets voor jou is, of ben je scheidsrechter en zoek je nog extra handvatten. Neem dan contact op met Stan Verhaag op 0648466455 of horst-venray@covs.nl.