Dank aan de sponsoren van het Sportplaatjesalbum!

29 september 2022

Dank aan de sponsoren van het Sportplaatjesalbum! De plaatjes zijn gemaakt; de stickers worden binnenkort gedrukt. Nog even en dan kunnen alle Wittenhorst-leden zichzelf gaan sparen in ons unieke Sportplaatjesalbum. Wist je al dat iedereen die een individuele foto heeft laten maken ook een eigen verzamelalbum krijgt? Met je eigen foto voorop!

Sponsoren bedankt!

Dat album is naast een groep vrijwilligers mede mogelijk gemaakt door sponsoren, waarvoor natuurlijk onze grote dank. Allereerst aan Albert Heijn in Horst. Dankzij de samenwerking met deze supermarkt kunnen leden over enkele weken hun eigen sportplaatje sparen door boodschappen te doen. Naast de Albert Heijn hebben we ook Circus Pief Paf, CULT. Content Creators, Van Issum Media, De Riet indoor entertainment, Horst Verhuur, Sport2000, HVCHorst, Passi, John's Foodstore, Liesbeth's Grand Café en Dagje Horst aan de Maas! Lokale ondernemers die de sportplaatjesactie een warm hart toedragen. Die betrokken zijn en die ons het vertrouwen hebben geven om met trots het album voor meer dan duizend leden te mogen uitgeven.

Lokale ondernemers

Er is zoveel te doen en beleven in onze gemeente. Onze sponsoren zijn daar een goed voorbeeld van. Bij Circus Pief Paf zit je goed voor het kopen van een escaperoom voor thuis, terwijl je bij De Riet je onder andere kunt bowlen en jumpen. Na een leuk dagje uit kun je terecht bij Passi, John's Foodstore of Liesbeth's Grand Café voor een hapje, drankje en ijsje. CULT en Van Issum Media helpen je bij video en websites. De fotografen van CULT hebben alle foto's gemaakt en Van Issum heeft een extra verrassing in elk verzamelalbum gedaan. Wil je zelf iets organiseren dan ben je bij Horst Verhuur en Dagje Horst aan de Maas aan het goede adres. En bij al deze activiteiten zit een ongeluk in een klein hoekje en dan zorg je dat je goed verzekerd bent en dat kan bij HVCHorst.

Sponsoren bedankt!