Even voorstellen: kandidaat-bestuursleden Wittenhorst

30 september 2022

Aanstaande maandag 3 oktober staat de Algemene Ledenvergadering van Wittenhorst op de planning. Een vergadering waarin, onder andere, een aantal bestuursleden afscheid zullen nemen en daarmee plaatsmaken voor nieuwe kandidaten. Zij zullen tijdens de ALV officieel door de leden gekozen worden. Daarnaast neemt ook Ron van den Bekerom afscheid als voorzitter en doet een stapje terug binnen het bestuur. Hierover is in de afgelopen weken en maanden geregeld gecommuniceerd en daarom nog even een kort voorstelrondje wat betreft de kandidaat-bestuursleden en kandidaat-voorzitter.

Bart Joosten.jpg

Bart Joosten - Kandidaat Voorzitter Bestuur

Bart Joosten (38), momenteel Bestuurslid Organisatorische Zaken, is door het bestuur voorgedragen om het voorzitterschap van Ron van den Bekerom over te nemen

Remco Scheres.jpg

Remco Scheres - Kandidaat Bestuurslid Technische Zaken

Remco Scheres (39) de beoogd opvolger van zittend Bestuurslid Technische Zaken Joop Theunissen.

Roel Thielen.jpg

Roel Thielen - Kandidaat Penningmeester

In Roel Thielen (33) is een kandidaat gevonden die de rol van Penningmeester over zal nemen van huidig Penningmeester Jeroen Bouten.

Dezeree Verheijen.jpg

Dezeree Verheijen - Kandidaat Bestuurslid Verenigingszaken

Dezeree Verheijen (41) is voornemens de rol en taken van Bestuurslid Verenigingszaken over te nemen van Natascha Smits.

Karlijn Beerkens_2.jpg

Karlijn Beerkens - Kandidaat Bestuurslid Commerciƫle Zaken

Karlijn Beerkens (21) heeft te kennen gegeven het stokje over te willen nemen als Bestuurslid Commerciƫle Zaken van John van Helden.

Goedkeuring door middel van stemming

Tijdens de Algemene Ledenvergadering krijgen de aanwezige leden de kans om door middel van stemming hun goedkeuring te geven aan bovengenoemde kandidaten. Zorg dus  dat je aanwezig bent aanstaande maandag  3 oktober vanaf 19.30 uur in de kantine.