Derby Day tegen SV Venray

4 december 2023

Voetballiefhebbers, maak je klaar voor een spektakel! Derby Day staat voor de deur, en deze zondag belooft een onvergetelijke dag te worden. Wittenhorst, de grootste club uit Horst aan de Maas, staat tegenover de trotse tegenstander SV Venray in een spannende ontmoeting die al voor de 59ste keer plaatsvindt. Een derby is altijd speciaal, maar deze keer is het meer dan alleen een wedstrijd; het is de eerste keer in de vierde divisie, dus het belooft een echte knaller te worden.

Het Sportpark Ter Horst zal gonzen van opwinding, niet alleen omdat Wittenhorst's eerste elftal strijdt voor de eer, maar ook omdat Wittenhorst 9 en SV Venray 10 hun eigen derby om 11:15 uur zullen spelen. En laten we Wittenhorst 4 niet vergeten, die om 12:00 uur aantreedt tegen vvVOS 1, de huidige koploper in hun poule. Dit team wist recent nog met 2-1 van SV Venray 4 te winnen.

Dus, of je nu een die-hard Wittenhorst-fan bent, iemand die de kleuren van SV Venray draagt, of gewoon een voetballiefhebber, dit is een dag die je niet wilt missen. Kom naar Sportpark Ter Horst en beleef de spanning, de strijdlust en de camaraderie die deze lokale derby met zich meebrengt. Derby Day - een dag vol traditie, trots en voetbalfeest!