Een rondje langs de velden: zondag 19 november 2023

20 november 2023

Naast onze vaandelteams van Wittenhorst, gebeurt er ook van alles in de competities van onze lagere elftallen. Hier volgt een overzicht van de belangrijkste hoogtepunten van het weekend van zondag 19 november. Vanwege het inhaalprogramma verleden weekend, zijn er minder wedstrijden gespeeld.

• Wittenhorst 2, 3, 5, 6, 7, 9 en 10 hadden allemaal inhaalprogramma en daardoor geen wedstrijd. Komende zondag verschijnen ze geheel uitgerust weer op de velden in de regio.
  • Voor Wittenhorst 4 stond een belangrijke inhaalwedstrijd op het programma thuis tegen aartsrivaal SV Venray 4. De Horstenaren hielden de punten in Horst, aangezien er met 2-1 werd gewonnen. Hiermee blijven de mannen in het spoor van koploper Blerick 4, maar wel met twee wedstrijden minder gespeeld. Komende zondag  wederom een thuiswedstrijd tegen, ditmaal, VVV'03 3.
  • Na een moeizame start van Wittenhorst 8 in de competitie, was hekkensluiter Venlosche Boys 5 aan de beurt. Met overtuiging trokken de oranjemannen aan het langste eind en werd met 4-1 gewonnen. Hiermee staat het netjes op een zevende plaats op de ranglijst. Zondag is Blerick 7 aan de beurt, dat onder de Horstenaren staat.