Even voorstellen: Margriet Bergmans

21 september 2021

Vanaf dit seizoen heeft RKsv Wittenhorst een nieuwe toernooicoördinator: Margriet Bergmans. Ze volgt Eric Verdellen op, die deze rol de afgelopen negen jaar op zich heeft genomen.

"Ik ben Margriet Bergmans en ik ben 56 jaar. Ik ben gescheiden en ik heb twee dochters. Ik ben inmiddels zes jaar samen met Frank Gelden en woon nu ruim twee jaar in Blerick. Daarvoor heb ik altijd in Brabant gewoond. In het dagelijks leven werk ik in de schoonmaak. Mijn hobby's zijn voetbaltoernooien (Indoor & Outdoor) organiseren, fietsen, zwemmen en diamond painting."

Haar partner Frank Gelden is sinds dit seizoen actief als wedstrijdcoördinator jeugd bij Wittenhorst: "Sinds ik Frank ken ben ik vooral actief met toernooien organiseren, bijvoorbeeld de welbekende toernooien bij De Riet. Nadat Frank dit seizoen begon als vrijwilliger bij Wittenhorst, zag ik de vacature voor coördinator toernooien op de site staan. Daarna heeft Jeroen Hesen (Hoofd Coördinator Jeugd, red.) de bal aan het rollen gebracht", aldus Bergmans.

"Vorige week heb ik een gesprek met Eric Verdellen gehad en dat verliep prima. Ik ga de toernooi-uitnodigingen die binnenkomen in een overzicht verwerken. Dit overzicht moet op de website komen en verder mail ik twee keer per seizoen het overzicht aan alle jeugdteams. Omdat ik veel binding met toernooien heb lijkt mij deze functie ideaal voor mij", sluit Margriet af.

We wensen Margriet Bergmans van harte welkom bij RKsv Wittenhorst en wensen haar veel succes met haar nieuwe functie. Tevens bedanken wij Eric Verdellen voor het invullen van deze functie in de afgelopen seizoenen!