Ruim 40 JO17-spelers opgeleid tot scheidsrechter

11 december 2023

In de afgelopen weken zijn liefst 41 JO17-spelers opgeleid tot scheidsrechter. Dat gebeurde tijdens een zevental bijeenkomsten.  De bijeenkomsten startten met het opdoen en herhalen van kennis over de spelregels, waarna onze JO17-spelers ook daadwerkelijk óp het veld aan de slag gingen. Dat gebeurde tijdens trainingen van de JO11 en JO12-teams, waarvan we de spelers én hun trainers natuurlijk graag nogmaals willen bedanken voor de flexibiliteit gedurende de zeven weken.

De spelers leerden op die manier van en met elkaar. Ze werden begeleid door Lei van den Bekerom, Marc Martens, Jac van Helden, Erik Hendrix en Peter Cortenbach. Zij zullen ook op de zaterdagen aanwezig zijn om de scheidsrechters te begeleiden.

Het spreekt voor zich dat we als vereniging ontzettend trots mogen zijn op het feit dat onze club ruim veertig scheidsrechters rijker is. Deze kennis komt als vanzelfsprekend perfect van pas bij het begeleiden van jeugdwedstrijden op de zaterdagochtenden, nu en in de komende jaren!