Fotograferen sportplaatjesactie van start

10 september 2022

Op zaterdagochtend 10 september is ongeveer de helft van de jeugdteams individueel en als team op de foto geweest voor de sportplaatjesactie die Wittenhorst in samenwerking met Albert Heijn Horst organiseert. De foto's werden vanwege het slechte weer gemaakt in de kantine. Dit zal morgen (zondag) en komende week een vervolg krijgen, als alle jeugd-, seniorenteams en commissies worden gefotografeerd.

Belangrijk: De kartrekkers van de sportplaatjesactie hebben goed hun best gedaan om bij de planning aan iedereen en alle commissies te denken. Mocht jij je, als vrijwilliger of lid van Wittenhorst, op wat voor manier gepasseerd voelen (bijvoorbeeld omdat we nét toch een groepje vrijwilligers over het hoofd hebben gezien), meld je dan deze week (dat kan via een mailtje naar communicatie@rksv-wittenhorst.nl). Zo kunnen we er samen voor zorgen dat ook echt iedereen wordt gefotografeerd.

Ieder lid dat individueel op de foto gaat, moet hiervoor toestemming geven. Heb jij dat nog niet gedaan? Doe het dan snel via deze link: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/Wittenhorst. Het maakt de organisatie er een stuk gemakkelijker op!

TIP: We kunnen een extra teamfoto maken als je wel op de foto wilt voor alleen Wittenhorst, maar niet mee wilt doen aan de sportplaatjesactie. Zorg dat je dan ook bij je team aanwezig bent als ze aan de beurt zijn, dit was vandaag (zaterdag) ook zo gedaan bij verschillende teams.