Funpop en Wittenhorst organiseren gratis G-toernooi

12 februari 2023

UPDATE 7 april: Het toernooi is helaas afgelast ivm te weinig aanmeldingen

Muziekfestival Funpop en RKsv Wittenhorst organiseren op zaterdagochtend 13 mei 2023 samen het gratis 8vs8 Funstars G-toernooi. De prijsuitreiking van het voetbaltoernooi voor G-teams is daarna op het Funpop festival. Een mooie combinatie van sport & muziek. Als je met jouw G-team meedoet bezoek je Funpop zelfs met extra korting.

Funpop is een tweedaags popfestival dat jaarlijks in Horst georganiseerd wordt door Stichting Funpop. Het Funpop-festivalterrein is maar een paar honderd meter van sportpark Ter Horst, waar jij met je team het voetbaltoernooi speelt. Het voetbaltoernooi is 8 tegen 8 en wordt op een half veld gespeeld. Op 13 mei is er een speelronde voor G-teams gepland door de KNVB, maar hopelijk vinden jullie ons toernooi én FUNpop bezoeken zó interessant dat jullie de wedstrijd willen verplaatsen.

Bezoek Funpop met extra korting

Zaterdag tickets voor Funpop zijn verkrijgbaar voor € 15,-. Wil je als team beide dagen gaan dan is een passepartout voor zaterdag & zondag verkrijgbaar voor € 32,50 per persoon. Overnachten is ook mogelijk. Vragen hierover zal de FUNpop organisatie beantwoorden. Zowel op zaterdag en zondag is het festivalterrein (Kasteelpark Ter Horst) open van 11:00 tot 18:00 uur.

Aanmelden kan, tot uiterlijk za. 15 april 2023, via toernooienjeugd@rksv-wittenhorst.nl. De inschrijving gebeurt op volgorde van binnenkomst e-mail. Na onze bevestiging via mail is de deelname definitief.