Gezocht: wedstrijdsecretaris jeugd

20 januari 2021

RKsv Wittenhorst is voor volgend seizoen (2021-2022) op zoek naar een wedstrijdsecretaris voor onze jeugdafdeling. In het kader van een goede overdracht vanuit de huidige wedstrijdsecretaris zouden wij graag komende periode al iemand willen laten meedraaien. Als wedstrijdsecretaris lever je in relatief weinig tijd (2 à 3 uur per week) een grote bijdrage aan onze jeugdtak. Dit zijn de zaken waarmee een wedstrijdsecretaris zich bezighoudt:

• Aanspreekpunt voor andere verenigingen en eigen jeugdteams m.b.t. wijzigen van aanvangstijdstippen of verplaatsen van wedstrijden (=80% van de tijd)
    De wedstrijdsecretaris is de spil in het proces rondom de planning van alle jeugdwedstrijden. Als er zaken gewijzigd dienen te worden (bv. aanvangstijdstip) of wedstrijden verplaatst dienen te worden is de wedstrijdsecretaris het eerste aanspreekpunt voor (wedstrijdsecretarissen van) andere verenigingen.
  • Verantwoordelijk voor de wekelijkse indeling van de velden en de kleedlokalen van de thuiswedstrijden op de zaterdagen
    De wedstrijdsecretaris beheert de indeling van velden en kleedlokalen voor thuiswedstrijden op zaterdag. Hiertoe maakt de wedstrijdsecretaris wekelijks een overzicht en stuurt dit uiterlijk woensdag rond aan direct betrokkenen binnen de club.
    De wedstrijdsecretaris maakt voor het uitvoeren van de taken zowel gebruik van het systeem Sportlink (koppeling met de KNVB, ingeplande wedstrijden etc.) als het systeem Forwart (website Wittenhorst), teneinde alle informatie tijdig en duidelijk bij alle betrokkenen bekend te maken.

Je onderhoudt gedurende het seizoen intensief contact met de hoofdcoördinator Organisatorische Zaken en andere coördinatoren en sluit incidenteel aan bij een overleg. In de bijlage is meer informatie te vinden over deze vacature.

Is deze functie iets voor jou of wil je er meer over weten? Neem dan contact op met Jeroen Hesen, hoofdcoördinator Organisatorische Zaken, via jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl of 06-42359390.