Heren leiders - Kleding

26 april 2013

Heren Leiders

Sinds deze week zijn we weer verder gekomen met de herindeling van opslagruimtes.

Met name zijn alle kleding tassen van reservekleding van jeugd, senioren en veteranen verhuisd van de gang achter de kantinekeuken naar de rechterschuifkast in de terreinknechtkeuken.

De kleding voor scheidsrechters jeugd en senioren liggen voortaan in de linker schuifkast in de terreinknechtkeuken.

Zowel de deuren links en rechts zullen afgesloten zijn met een hangslot.

Het is de bedoeling, dat de shirts op wedstrijddagen in het weekeinde uitgegeven zullen worden door het wedstrijdsecretariaat. Door de week zal de uitgifte en inname geregeld worden door kantine personeel.

Overigens zijn alle theerekken verhuisd van de terreinknechtkeuken naar de gang achter de keuken, waar ze kort liggen bij de kantine.

Gaarne iedereen rekening houden met bovenstaand.

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.

Tenslotte is er weer een sleutel van de terreinverlichting veld 5. Deze hangt aan de sleutel van de tussenpoort, zoals gebruikelijk was. Niet vergeten verlichting uit te doen bij einde laatste training.