Falend Wittenhorst

25 april 2013

Een tot op het bot gemotiveerd RVU wist Wittenhorst in eigen huis met 1-3 te kloppen. De thuisclub begon overigens knap. Al heel snel kon via een mooi schot van Thom Derks de leiding genomen worden. Even zo snel was het weer gelijk. De invaller doelman kon een vrije trap niet onder controle krijgen en het was 1-1. Bram Rubie kreeg nog de gelegenheid om Wittenhorst weer op voorsprong te zetten, maar het verlossende schot was te zacht.

Na de pauze een veel feller RVU dat Wittenhorst geen gelegenheid kreeg om in de wedstrijd te komen. Deze speelwijze werd in de 56. en 59. min. met 2 doelpunten verzilverd. Hier gingen wederom kapitale fouten aan vooraf. Veel spelers hadden deze avond een totale off-day en dat werd dan ook volledig afgestraft. Een slechte beurt voor de oranjemannen. De ploeg krijgt volgende week donderdag de gelegenheid om revanche te nemen uit tegen Heidebloem.