Het heeft Hare Majesteit de Koningin behaagd.............

26 april 2013

Met deze bekende gevleugelde woorden kreeg Wittenhorst Icoon Piet Nabben vandaag door Burgemeester Kees van Rooij  de versierselen opgespeld, waarmee hij werd benoemd tot Lid in de Orde Van Oranje Nassau. Met zijn bijzondere staat van dienst binnen de Horster gemeenschap, o.a. gebaseerd op zijn vele vrijwilligersjaren bij RKsv Wittenhorst, een welverdiende onderscheiding voor Piet, die tijdens een “ingelaste” vergadering op Sportpark Ter Horst werd verrast door de komst van de burgemeester, gevolgd door alle gasten die in het “complot” zaten.

Leuk detail is dat Piet, dit jaar de enige in Horst, hiermee ook de laatste inwoner van Horst is die door Koningin Beatrix is benoemd.

Namens het bestuur en alle leden van RKsv Wittenhorst wensen wij jou, Piet, van harte proficiat met deze mooie onderscheiding.  Dit is een meer dan een terechte erkenning en daarom is het ook op zijn plaats om onze hartelijke dank uit te spreken voor al het vrijwilligerswerk dat je met zo’n prachtige bezieling voor onze mooie club hebt verricht. We hopen nog lang te mogen genieten van de voorbeeldfunctie die je binnen de vereniging inneemt.