Hulp gezocht bij bouw vitaliteitshub

4 juni 2024

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 14 mei werd er groen licht gegeven om door te pakken met de vitaliteitshub. De werkzaamheden zijn direct gestart. We zoeken nog mensen die ons willen helpen. Het gaat hierbij om werkzaamheden als het plaatsen van kozijnen, het zetten van wandjes, het plaatsen van een systeemplafond en installatiewerk.

Via deze weg doen we dus een oproep onder onze leden, vrijwilligers, ouders en sponsoren. Ben je handig en heb je zin om ons hierbij te helpen? Of ben je een sponsor en kun je bijvoorbeeld meedenken- of helpen bij het leveren van materialen? Meld je dan even bij Jac Hesen. Dit kan via het e-mailadres jachesen@rksv-wittenhorst.nl of het telefoonnummer 06 27 32 68 01.

We streven ernaar om op 1 oktober klaar te zijn. Er worden al flinke stappen gezet. Samen maken we er iets moois van!