Nieuwe teamindelingen jeugd seizoen 2024/2025

6 juni 2024

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

De jeugdafdelingen TZ (Technische Zaken) en OZ (Organisatorische Zaken) hebben afgelopen maanden weer hard gewerkt aan de nieuwe teamindelingen van de jeugdteams voor het seizoen 2024-2025. Net als afgelopen jaar zullen de nieuwe teamindelingen ook dit keer weer per mail aan alle jeugdleden worden rondgestuurd. De mail zal op vrijdag 7 juni 2024 worden verzonden. Hierbij willen wij iedereen vragen om het bericht in de juiste mailbox te zoeken (jeugdspelers hebben soms hun eigen mailbox) en goed in alle junkmailfolders (ongewenste mail) of spamboxen te kijken.

De indelingen zijn tot stand gekomen na zorgvuldig overleg met het huidige en nieuwe kader en ouders/spelers. Waar mogelijk is rekening gehouden met aangegeven wensen of voorkeuren. Helaas kunnen wij echter niet iedereen hierin tegemoetkomen, maar wij zijn ervan overtuigd met de huidige indeling de juiste keuzes te hebben gemaakt. De indelingen zijn in principe definitief, slechts in uitzonderlijke situaties zullen nog wijzigingen worden doorgevoerd.

Eventuele vragen of opmerkingen over de teamindelingen kunnen t/m 22 juni 2024 per mail worden doorgegeven aan:

Aan de invulling van het kader per team wordt hier en daar nog gewerkt, vandaar dat dit nog niet opgenomen zal zijn bij de teamindelingen die worden rondgestuurd. Ouders/verzorgers die graag hun steentje willen bijdragen als trainer, coach, grensrechter of anderszins kunnen zich melden bij Jeroen of Joreno. Ook jeugdspelers of seniorenspelers die graag een team bij de jeugd willen trainen of begeleiden kunnen zich bij Jeroen of Joreno melden. Elke hulp is welkom, ook bijvoorbeeld één training in de week verzorgen bij een team. In de weken van 10-15 en 17-22 juni zullen waar nodig nog teambijeenkomsten worden georganiseerd om ouders alvast kennis met elkaar te laten maken en af te stemmen wie welke taken binnen het team op zich gaat nemen komend seizoen.

Wij wensen alle spelers/speelsters en ouders/verzorgers alvast een fijne vakantie en hopen dat met deze indeling de teams een leuk seizoen 2024-2025 zullen gaan hebben!