In Memoriam Ger Huberts

18 maart 2014

Met verslagenheid  ontvingen wij het bericht van het te vroege overlijden van ons lid

Ger Huberts

Ger was lid van onze veteranenafdeling, waar hij de afgelopen seizoenen als scheidsrechter de wedstrijden van ons A team floot.

Voor die tijd speelde Ger zelf actief ruim 4 seizoenen bij ons A team. Hij bleef daarna als regelmatig bezoeker van de wedstrijden betrokken bij ons  veteranenvoetbal en de voor hem zo leuke  “derde helft.”

Wij zullen zijn gezelligheid  en  grote sportieve betrokkenheid bij onze Wittenhorst veteranen missen.

Wij wensen zijn vrouw Marjan, Francois, Marcel en Peggy  en verdere familie veel sterkte toe om dit grote verlies te kunnen dragen.

Bestuur en leden R.K.s.v. Wittenhorst

De avondwake voor Ger zal worden gehouden op woensdag 19 maart om 19.30 uur in de parochiekerk van de H. Lambertus, gelegen aan het St. Lambertusplein 16 te Horst.

Ger zal voor het laatst in ons midden zijn tijdens de afscheidsdienst op donderdag 20 maart om 12.00 uur, in de aula van het crematorium Boschhuizen, Spurkterdijk 40 te Venray.