In memoriam Gerd van Rensch

7 november 2022

Met droefheid ontvingen wij het bericht van het overlijden van ons erelid Gerd van Rensch.

Gerd, 61 jaar lid van Wittenhorst, bekleedde tal van functies, met name binnen de Wittenhorst jeugd. Hij was jarenlang secretaris van de jeugdafdeling en scheidsrechter bij de jeugd- en lagere seniorenteams. Zijn grote nauwgezetheid, kennis van zaken en autoriteit werden alom gerespecteerd binnen Wittenhorst. In 1976 werd hij hiervoor benoemd tot erelid.

Tot de laatste thuiswedstrijd bleef Gerd vol trots de verrichtingen van zijn kleinzoons in Wittenhorst 1 volgen op het kenmerkende oranje stoeltje langs de zijkant van het veld.

Wij zijn dankbaar voor Gerd zijn inzet voor de vereniging en met respect zullen wij zijn sterke betrokkenheid bij Wittenhorst in gedachten houden.

Wij wensen zijn kinderen, kleinkinderen en familie veel sterkte toe bij dit grote verlies.

Bestuur en leden R.K.s.v. Wittenhorst