In Memoriam Hay Verheijen

12 mei 2024

We ontvingen het bericht dat ons lid Hay Verheijen (Beatrixstraat) op 81-jarige leeftijd is overleden.

Hay was een van de oudste leden van Wittenhorst. Sinds juli 1954 werd hij lid en zou dus in juli a.s. het 70-jarig lid lidmaatschap vieren van zijn Wittenhorst.

Hay heeft tussen 1961 en 1968 en in het seizoen 1971-1972 in Wittenhorst 1 gespeeld en stond bekend als een degelijke laatste man en verdediger. Hij speelde, naast vele wedstrijden op sportpark Ter Horst in het eerste elftal ook nog op de sportvelden van de Oude Lind.

Na zijn carrière in het eerste elftal speelde Hay jarenlang nog in de lagere elftallen en bij de veteranen.

Hay was altijd en tot begin dit seizoen een vaste en trouwe bezoeker van de wedstrijden van Wittenhorst 1 en ging ook vaak mee naar de uitwedstrijden. Talrijke mooie verhalen en anekdotes kon hij vertellen over zijn tijd als speler van Wittenhorst 1 in de tweede klasse. Hij kon ook op zijn manier opbouwend kritiek leveren als het in het veld niet vlotjes verliep. Aan de andere kant kon hij ontzettend genieten van de prestaties van Wittenhorst zeker in de laatste jaren.

We zullen Hay missen en we willen hem danken voor zijn inzet in al die jaren voor Wittenhorst.

De familie wensen we veel sterkte om dit verlies te dragen.

Bestuur en leden van RKsv Wittenhorst