In Memoriam Jos Jakobs

2 december 2022

Vandaag ontvingen we het droevige bericht dat ons lid Jos Jakobs in de leeftijd van 60 jaar is overleden. In de 28 jaar dat Jos lid was van onze vereniging kennen we hem als een robuuste verdediger in een lager elftal. Het willen winnen en plezier hebben tijdens en na de wedstrijden stond hierbij voorop.

Ook heeft hij nog jaren bij de veteranen gespeeld en in het begin nog bij het wandelvoetbal.

Jos is daarnaast actief geweest als vrijwilliger op verschillende fronten. Hij is bestuurslid geweest van de veteranenafdeling, is lid geweest van de commissie jeugdactiviteiten en is korte tijd lid geweest van de parkcommissie. Zijn ziekte maakte het op den duur onmogelijk deel te nemen aan de vele activiteiten die Jos zo graag deed.

Wittenhorst is Jos dankbaar voor zijn deelneming en werkzaamheden bij onze vereniging en zullen dit altijd blijven gedenken.

Veel sterkte wensen wij de familie.

Bestuur en leden van RKsv Wittenhorst.