Daan Driessen nieuwe assistent-wedstrijdsecretaris jeugd

2 december 2022

Sinds kort is Daan Driessen begonnen als assistent-wedstrijdsecretaris jeugd. Daan gaat de rol van Mart Thijssen / John van Mil overnemen door Frank Gelden te assisteren bij het werk als wedstrijdsecretaris jeugd.

• Concreet zal Daan in eerste instantie wekelijks het schema voor de zaterdagwedstrijden in elkaar puzzelen (indelingen teams op velden en in kleedlokalen). Dit is zeker bij een vol programma altijd een puzzel met de JO8/9/10 die 6x6 spelen op een klein veld, JO11/12 die 8x8 spelen op een iets groter veld en alles vanaf JO13 dat op een groot veld speelt. Daarnaast zijn er nog clubafspraken waar rekening mee moet worden gehouden in het kader van de prestatieve teams (hoofdveld, kunstgras etc.), kortom: echt iets voor een planner en laat Daan dat nu net in zijn werkende leven zijn bij SEP Peeters in Oirlo.

• Op zaterdag is Daan het aanspreekpunt als wedstrijdsecretaris bij last-minute afgelastingen, vragen etc. (Frank moet op zaterdag altijd werken en is dan telefonisch niet bereikbaar). Het algemene nummer van Frank als wedstrijdsecretaris wordt dan doorgeschakeld naar Daan.

Daan gaf aan een extra steentje bij te willen dragen aan de club nu zijn kinderen (zoon Fer en dochter Catoo in JO7/mini-F) bij Wittenhorst spelen in de jeugd. Hiervoor zijn wij hem in ieder geval erg dankbaar!

Via deze weg willen wij ook de andere vacatures op het gebied van Organisatorische Zaken onder de aandacht brengen. Lijkt het jou leuk om als coördinator in de jeugd of bij de scheidsrechters je steentje bij te dragen? Lees dan onderstaande vacatures eens of neem een kijkje op de algemene vacaturepagina!